Stora förändringar väntas

Det gör ont i mitt hjärta nu och det var jobbigt att trycka in skicka ansökan. Det jag pratar om är dagisbyte. Känns jätte jobbigt att behöva byta dagis, men känns som det bästa för Adrian. Bättre för honom att växa upp och få kompisar från dagis som bor i samma område som oss.

Tycket i alla fall att det känns jobbigt då både han och vi känner oss så trygga där han går nu. Men förhoppningsvis kommer han att reagera bra på förändringen. Hoppas att han kan börja där efter semestern, men bara vänta och hålla tummarna att han får en plats. Det är ganska sent att söka nu, men inte mycket annat att göra.

Tror säker att det kommer bli jätte bra när vi alla kommit in i allt det nya som väntas. Även om vi är så glada för husköpet så är det just de här sakerna som gör ont i hjärtat på mig. Men gör det för Adrians skull♥

Passar på att ställa en fråga då. Känner ni till Glömsta förskola, någon som vet något? Jag vet ingeting om den förutom hur den ser ut och var den ligger. haha. Men den ser stor och fin ut med en stor och fin utegård.


Kommentarer
Malin

Fy så tråkigt att han inte ska gå kvar på H! Vet en som kommer undra vart han tagit vägen, men förstår definitivt ert val av omplacering! Det är ju så viktigt att de skaffar sig vänner och trygghet i dem när det är dags för 6- års sen, även om det ju dröjer ett tag ;-) Har noll koll på deras förskola där ute, tyvärr!



Kram!

2011-06-20 @ 13:16:36
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0