Orken tog slut

Min ork är helt borta idag, kanske är det värmen eller så är det bara för att det är fredag. Trött och sliten känner jag mig i alla fall.

Vi är i alla fall hemma från jobb och dagis och har gjort helg här hemma! Ljuvligt. Vi har precis ätit glass och nu springer Adrian omkring och blåser i sin flöjt överlycklig. Jag funderar på att sätta mig på balkongen en stund i solen, får se om Adrian vill göra mig sällskap och titta på bilar.

När Andreas kommit hem blir det att förbereda inför imorgon med att lämna säng och kläder till farfar. Sen ska jag över till mamma och hjälpa henne med förberedelser inför morgondagen. Min vän Karolina tog examen idag och är nu färdig sjuksköterska. GRATTIS vännen. Hoppas att orken kommer tillbaka så jag orkar komma över och gratta henne.

Nej nu blir det att slappa lite här hemma en stund!


Kommentarer
Sjuksköterskan

TACK vännen! :) Vi får ta ett balkongmys snart! KRAM

2011-06-12 @ 00:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0