Lever i en dröm

GOD MORGON

Jag gjorde tidig morgon här hemma, vaknade redan 6.30 och kunde inte somna om. Just nu har man så mycket tankar som snurrar runt i huvudet och jag kan inte sluta att möblera med tankarna. Tänk vi har 5,5 rum att inreda + inredd vindsvånging. Nu bor vi i en trea så några rum kommer nog att eka tomt i början ;-) Men tror att jag lyckats övertala Andreas till en ullaredsresa i höst/vinter!

Just nu skiner solen ute men hörde någonting om dåligt väder?! Som vanligt när man är ledig. Vi har inga planer för dagen men jag kan tänka mig att åka runt och titta lite utemöbler mm. Blir kanon att vänta in tills de börjar rea ut allt det efter sommaren. Men tror att vi kommer börja med att köpa ett sett med plastute möbler som ska stå på soldäcket. Där slits det så mycket i alla fall. Sen köper man några vita trä utemöbler och har inne på altanen där de är mer skyddade. Sen måste Adrian få några små söta utemöbler att ha vid sin lekstuga.

Känns som jag lever i en dröm just nu, nyp mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0