HEJ

Som vanligt hinner jag inte med någonting känns det som och framför allt inte att sitta här. Vi jobbar och sliter och fritiden vi har försöker vi ta vara på bästa sätt. Jag har slutat jobbet för dagen och kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ut på balkongen och försöka ta vara på solen när den tittar fram genom de små molnen. Eller om jag ska ta mig ner på stan för att försöka hitta sista studentpresenten. Eller försöka att hinne med både och?! Adrian är med sin farfar ute på landet och har det bra, Andreas ska hämta honom när han slutar sen. Skönt med lite egen tid.

Helgen har vart super även om vi jobbat. I lördags kom Karolina över på en spontan vinkväll på våran balkong. Riktigt trevligt, alltid lika kul att träffa henne. På söndagen var vi på hustitt men detta var inte heller vårat hus! Sen efter det vidare till mamma och gratta henne då hon fyllde år. Blev fika och sen var det plötsligt kväll!

Nehe, äta lite melon på balkongen nu kanske så får vi se om jag fastnar där eller tar mig ner på stan! :-)


Kommentarer
Malin

Det är alldeles ljuvligt här i bebisbubblan, och ni är så välkomna att hälsa på när ni vill! Hur har du det på onsdag? Kram!

2011-06-06 @ 15:59:48
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0