2 juli

Nu sitter jag på balkongen och njuter av den friska luften efter en härlig dag. Vi var ute i glömsta en väng för att bekanta oss lite mer med området. Var i en av tre lekparker som finns i närheten och lekte. Gud så jag längtar till flytten nu, området känns helt fantastiskt. Kan inte bli så mycket bättre känns det som.



Sen busade vi lite här hemma innan Andreas åkte iväg till jobbet. Han stänger idag också så jag är ensam hemma ikväll också. Men känns ganska skönt att ha en kväll ensam och bara vara ibland. Jag och Adrian åkte ut till till mamma en sväng och blev bjudna på mat där ute och Adrian kunde busa runt. Alltid härligt.

Imorgon ska jag på riskettan och annars får vi se vad dagen har att bjuda på. Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen i lugn och ro, bjuder först på några bilder på mina älsklingar♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0