Semester start

Vilken fantastisk start på semestern! Ja jag är mycket ironisk! 16 grader ute, regnet öser ner och Adrian kom in till oss redan vid 6.30 och ville leka!! Haha, kan inte annat än skratta åt det. Men nu ska vi inte vara sådär. Jag har 5 veckors semester kvar och några soliga sommardagar ska nog jag också hinna få. Om inte annat i Grekland. Sen så har jag tid för att fortsätta rensa och packa här hemma. Så slipper jag ha det hängandes över mig när väl solen skiner.

Men min semester startade toppen bra igår i alla fall. Först åt vi god middag här hemma som Andreas komponerade ihop. Grillad tonfisk, färskpotatis och sen gjode han en smarrig röra med kräftstjärtar mm. Mums! Sen blev det bio för min del, gick med Jasemin och Filip. Var riktigt roligt. Vi såg sista Harry Potter filmen så klart! Såg den i 3D och det var riktigt riktigt bra. Nej så det var en bra semesterstart och vad kan vara bättre än att bara få vara hemma med världens bästa Adrian i 5 veckor. Bara det är guld värt!





I lösdags fyllde min älskade syster 8 år! Självklart var vi där för att fira! Var så roligt att se hennes min när hon öppnade sin preset från oss. Jag hade köpt en ryggsäck som hon kan ha till skolan. Blev okej glad för den men när hon sen öppnade ryggsäcken så var den fylld med massor av olika presenter. Så hon skrattade då♥



Lite bilder och up date från helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0