Morgonen efter

GOD MORGON!

Jag och mitt lilla hjärta sitter i soffan och ser på playhouse disney. Väntar på att våra baguetter ska bli klara i ugnen, mums frukost! Ute är det gråväder igen och jag börjar bli lite smått rastlös på det här vädret.

Igår kväll var jag ute med några arbetskamrater och åt grillbuffé. Var gott och ganska prisvärt tycker jag. Sen mötte jag upp Jasemin och vi tog ett glas vin på Grappa. Hade funderingar på att gå vidare i Brasseriet men ville hem till Andreas istället. :-) Men jag är ju lite små seg idag, fast inte mer än jag vart hela veckan så.

Har inga planer idag, funderar på att höra vad mamma och de ska hitta på. Kanske blir en tur dit bara för att komma ut lite. Fy är inne i en riktig tråk period, men blir så när man har en dryg förkylning och det bara är gråväder..

Det är tur att man har denna lilla solstråle som lyser upp här hemma.

♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0