Gråa juli

Juli startade inte från sin bästa sida, jag saknar redan solen! Men idag är det jobb som väntas igen, jobbar kväll så det är skönt att vara hemma och ta vara på morgonen tillsammans med Adrian. Snart har vi i alla fall semester, så jag längtar. 1,5 vecka kvar och 9 arbetsdagar med idag. Japp, jag räknar! Längtar så att få vara hemma med Adrian och bara njuta av dagarna. Vi får hoppas att vi får lite bättre väder då i alla fall, om inte annat så hoppas jag kunna lita på Grekland om sol. :-)

Nu ligger vi i soffan under en fillt och ser på chuggington, snart väntas frukost. Så blir det att fortsätta mysa morgonen och förmiddagen innan jag ska lämna Adrian till dagis!

Hoppas ni också kan njuta av morgonen!


Kommentarer
Nadja

Vad är detta för väder? Jävla skit.. fan om jag inte får sol på min semester! Då ska jag... vara arg ;-)

2011-07-05 @ 11:46:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0