Ett litet hej!

Här hemma är det full fart. Adrian drar fram en massa leksaker som ska lekas med i kanske 2 sek och sen åker nästa leksak fram. Jag försöker få lite ordning på hemmet, en sådär kombo! ;-)

Igår hade vi en härlig sommarkväll. Blev att grilla, mums så gott det är! Sen kom Mikaela och Pontus förbi, var en hel del att prata om eftersom de vart i USA i 5 veckor. En hel del har hänt på den tiden så var lite att ta igen och självklart blev det en hel det husprat! Vi fick även otoligt fina presenter från dem, TACK så otroligt mycket. Jag visar er dem ikväll! :)

Nu ska jag forstätta här hemma, har även hämtat ner några fler kartonger så man kan börja packa lite mer.

Bjuder först på några bilder från när jag var i USA, 07-08. Underbart och det är ett land jag bara måste till någon gång igen. Men får bli när Adrian är äldre och kan uppskatta det mer.


New York

Miami beach



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0