Bästa lilla badpojken

God Morgon!

Adrian sitter just nu och plaskar i badkaret, känns som han inte gör annat än badar dessa dagar. Men det är så man ska minnas sommardagarna.

Ute skiner solen idag och vi får se vad dagen har att bjuda på för äventyr. Jag ser gärna att vi kommer ut till pappa och Mia idag också. Men ska ringa dem senare och se om de har några planer för dagen. Andreas jobbar till 19 så något skoj måste jag och Adrian roa oss med innan pappa kommer hem.

Adrian har även startat sitt sommarlov. Vi kunde lösa det så han slapp gå till dagis imorgon och det känns jätte skönt. Jag har tre dagar kvar att jobba(helgen!) men sen ska jag och min lilla älskling njuta för fullt av lediga sommardagar♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0