Tisdag

Fy jag förstår inte var min energi har tagit vägen, jag är inne i en riktig tröttis period. Inte roligt att känna sig trött hela tiden. Men då är det tur att man har Adrian som är världens piggelin hela dagarna och gör så att även jag piggnar till. Men sen är det på kvällen när man börjar varva ner som man blir trött. När Adrian sover ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sänen.

Efter jobbet mötte jag upp min pappa på stan och vi åt lunch. Men det var mysigt att hitta på någonting med pappa. :)

Hemma har mina killar fixat en hel del idag. Adrian har även bara bytt blöja en gång idag och det var efter vilan på dagen. Han springer till pottan och kissar och bajsar. Ofta gör han det av sig själv men vi påminner honom så klart ibland.

Nu sitter vi i soffan och myser i soffan, jag och min lilla kärlek. Snart ska han sova och Andreas ska sen över till Noak och se på fotboll. Så jag kan somna tidigt då utan att känna mig tråkig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0