Sover utan sängsida för första gången

Adrian sover nu för första gången i sin säng utan ena spjälsängssidan! Vi tog bort den för ett tag sen och provade en kväll med att han skulle sova utan. Men jag orkade inte ta det då. Så vi har ställt den sidan in mot väggen.

Men nu ikväll när vi båda var hemma så sa vi att vi provar att lägga honom utan sängsidan. Vi gav honom vällingen i sängen som vanligt och gick ut och nu har vi inte hört något. Det är snart en timma sedan och jag var inne och tittade på honom. Han låg och sov så gott med sin lilla nicke nyfiken♥

Vårat stora hjärta♥


Blir spännande att se hur han reagerar imorgon bitti när han vaknar. Om han smyger sig upp eller inte :)


Kommentarer
Nadja

Så spännande! Är ni lediga imorgon e.m? Tänkte om vi kanske skulle leka lite för jag slutar ju kl 14 ;-)

2011-01-20 @ 21:11:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin - Photography

Jag har verkligen haft fullt upp denna vecka så vi får siktapå nästa ;)

2011-01-20 @ 22:11:38
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0