Mysmorgon på en fredag

Jag och Adrian myser morgonen i sängen framför postis per just nu. Han har sovit så gott hela natten och när Andreas höll på att göra frukost så kom Adrian upptrippnades. Kisade med ögonen nyvaket och sa hej när han såg att pappa var uppe. Gullis. :)

Jag är ledig idag(jobbar helg, suck..) så vi tänkte hålla oss hemma och göra lite nytta. Skönt när man bara har en dag ledig att vara hemma tycker jag. Han tvättstugan bokad så jag kan tvätta sängkläderna. Så tråkigt när man ska ha dem hängandes överallt. Så ska vi försöka njuta lite av den lediga dagen också.

Hoppas ni får en bra fredag!


Kommentarer
Nadja

Jag slår en pling när jag är på G så får vi se om du har tid för oss? =)

2011-01-21 @ 08:09:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0