Lite besök på en måndag

Fick besök av Kristin här tidigare idag vilket var trevligt. Även om jag hade en trött Adrian som bara ville ha uppmärksamhet. Men några ord kunde jag byta med Kristin ;) Nu liggar vårt trötta lilla monster och sover och jag har tagit plats i soffan. Nu blir det familjen annorlunda på tv.

Imorgon jobbar jag kväll och Adrian är ledig från dagis då Andreas är hemma innan jag ska till jobbet. Tycker att det har fungerat bra att jobba några kvällar, känns skönt att Adrian oftast blir ledig från dagis de dagarna. Fast ibland känns det nästan dumt då han älskar att vara på dagis.

Nej nu lite tv-tittande!



Kommentarer
Malin

Håller med dig, ibland känns det "dumt" att de är lediga från dagis, men med tanke på hur länge de kommer gå där så jämnar det ut sig ;-)

2011-01-31 @ 22:17:44
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0