Strykhögen, poff, borta!

Här hemma har det vart fullt upp hela morgonen och först nu sätter jag mig i soffan. Jag ser precis ut som jag gjorde när jag klev upp i morse, men härligt att ha sånna dagar också. Jag fick för mig att ta tag i vår enorma strykhög här hemma, och nu är den slut. Helt slut, minns inte när den korgen var tom!! Förstår ni hur underbart det känns!! Jag hatar att stryka så det blir att man skjuter på det i evigheter. Andreas är man och ser varken om tvättkorgen eller strykhögen är överfylld, haha.

Adrian sover och jag ska sitta ner en liten stund innan det blir att fortsätta här hemma. Disken ska jag ta hand om och sen blir det några tag med dammsugaren när Adrian vaknat. Vilket han gjorde nu tydligen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0