Söndags bestyr

Äntligen är söndagskvällen här. Mycket efterlängtad efter en helg med massor med jobb.

När jag kom gem från jobbet så var Andreas och Adrian iväg på äventyr så jag passade på att storstäda här hemma. Härligt att ha det gjort och slippa ta det på min lediga dag imorgon.

När killarna kom hem så åkte vi till Mikaela och Pontus där vi lämnade av Adrian. Vi passade på att åka och storhandla ifred, riktigt skönt för oss alla. Adrian hatar att storhandla och det var skönt att få åka iväg jag och Andreas bara och få göra det i lugn och ro. Adrian hade haft det så bra så med faster och Pontus.

När vi kom hem blev det bad för Adrian och strax där efter läggdax för honom. Vi har ätit tacos till middag och har precis tittat klart på solsidan. Ägonen svider redan på mig och det lär bli en tidig kväll.

Imorgon är jag och Adrian lediga, ska bli skönt att få vara hemma med honom imorgon efter den här helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0