Promenad och lek på djurgården

Jag och Adrian tog oss ut på en promenad i alla fall. Så härligt att ha djurgården nära. Vi stannade till i lekparken och sen fick Adrian springa omkring själv. Vilket tydligen tröttade ut honom. För när vi kom hem somnade han i mitt knä. Mitt lilla hjärta♥ Men eftersom hans lilla mage var helt tom (vägrade mellis) så väckte jag honom så han fick i sig lite mat. Nu har jag lagt honom i sängen och han är tyst för tillfället i alla fall.

Jag ska värma i ordning lite lunch till mig, tacorester. Mums. Sen ska jag vila mig lite jag med, mina ögon är trötta de med.






Kommentarer
Nadja

Härligt att få vara ute och busa!! =)

2011-02-28 @ 11:58:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0