Onsdag

God morgon mitt i veckan!

Redan onsdag, tycker den här veckan springer iväg! Jag sitter och ser på the vioce och bara väntar på att gå till jobbet. Som vanligt är jag ute i lite för god tid, men kunde inte sova på morgonen så lika bra att gå upp. Får nog skylla mig själv för det då jag somnade 21.30 igår kväll. Oops!

Efter jobbet idag ska jag ner på stan för att köpa en födelsedags presnent. Min bonus far fyller år och det ska vi fira ikväll men smörgåstårta och annat smarrigt. Adrian ser fram emot att få leka med Emma också. Så han saknar henne, frågar hela tiden var hon är. Sötis.

Nej nu ska jag borsta tänderna och fortsätta se på vakna innan jag ska iväg!

Ha en bra dag. KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0