Middag med goa vänner

Jag sitter nu och varvar ner i soffan. Adrian sover och Andreas jobbar så är nästan som att vara ensam hemma.

Jag och Adrian gick hem till Nadja och familjen där vi blev bjudna på god mat. Tack för det vännen! Mycket trevligare att äta tillsammans med dem istället för att sitta själva här hemma. Adrian busade på där hemma hos dem och rev fram halva Angelinas rum. Oops! Vi gick hem lagom för att Angelina skulle sova.

När vi kom hem blandade jag välling och gjorde i ordning Adrian för natten. Sen blev det vällingmys i soffan innan han fick lägga sig. Ett perfekt slut på den här dagen med andra ord!


De här fina tulpanerna fick jag igår av min mormor. Helt underbart ljuvlig färg på dessa. Nästan persikofärgade, love it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0