Håll tummarna nu!

Fick ett riktigt trevligt samtal idag, så nu håller jag tummarna för att allt går vägen. Det skulle vara riktigt kul och skönt. Skulle underlätta så mycket för en tid frammåt. Talar lite i gåtor då jag inte riktigt vill berätta först allt är färdigt.

Adrian har vi lagt för 10 min sen. Han var så trött efter dagis då han bara sovit 30 min där. Sen efter dagis gick vi hem till mamma där han busade för fullt med Emma. De två gick även ut på gården och lekte en massa i snön innan vi åkte hem med Andreas. Så inte konstigt att han är trött efter den här dagen.

Imorgon ska han lämnas tidigt på dagis så skönt för honom att få en tidig kväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra kväll här hemma. Andreas ska iväg på bio senare så jag blir ensam ikväll. Hoppas på att jag också kan göra en tidig kväll då jag kommer jobba delade turer både fredag och lördag. Riktigt skit tråkigt, men bara att gilla läget nu! Annars blir det bara jobbigare.


Kommentarer
Nadja

Meeeeeeeeeeen va nyfiken jag blir!!

2011-02-24 @ 19:36:12
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0