Fredagsfrukost

Idag lyxade jag till frukosten lite. Äggmacka och till det varm oboy med grädde i finaste muggen! Är det fredag så är det!



Jag vaknade strax efter 6 idag och kunde absolut inte somna om då.. Hade lite dåligt samvete då jag tydligen pratat med Andreas i sömnen och han hade då inte kunnat somna om. Det var klockan 5, oops! Men det var nog inte bara mitt fel då han har sista tentan idag, så lite nerver var det nog också.

Fy så läskigt jag tycker att det är att Andreas måste till Nyköping idag. Det har kommit massor med snö sen igår förmiddag och det snöar fortfarande. Sen att det nästan blåser storm ute gör inte vägarna och sikten bättre. Men de åkte två timmar innan de skulle börja så det känns skönt att de inte behöver stressa. Huvudsaken är att han kommer hem hel!

Får se om det blir att skåla och fira i ett glas champagne ikväll! Nyfikna? Hihi


Kommentarer
Malin

Ah, vi får se. Tycker det är svårt att urskilja och hon är så glad och pigg i övrigt. Kanske allergisk mot nåt?



Nämen, fira... Vad? :-) Nyfiken AB!! ;-)

2011-02-11 @ 09:55:37
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0