Fredagen snart här!

Då var torsdagen snart slut. Jag varvar ner i soffan efter att ha jobbat kväll. Är alltid uppe i varv när man kommer hem och har svårt att somna. Men ska försöka att somna tidigt då jag ska upp och lämna Adrian och sen till Adrian. Sen en kväll att se fram emot då jag gärna vill se och känna mig pigg.

Adrian hade haft det bra på dagis, det hade vart jätte lungt. Det var Adrian och en pojke till på avdelningen. Så de två fick extra uppmärksamhet :) Vattkoppor var stora boven till att de var så få barn, så nu håller jag tummarna för att Adrian också ska få det. Bättre så han får det nu så det är överstökat.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen se på nyheterna. Då lär jag nog somna snart ;)



Kommentarer
Nadja

Vore bra konstigt om Adrian inte fick vattenkoppor! ses ikväll gumman!

2011-02-04 @ 08:43:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Jag hoppas att Moa också får... haha!



Kika förbi efter kl 18 ikväll, när du kan :-)



Kram!

2011-02-04 @ 08:53:55
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0