Sista dagen på 2011

2011 lider nu snart mot sitt slut och ett nytt år väntar. Ska bli spännande att se vad 2012 kommer att bjuda på. I år har vi flyttat till hus, Andreas slutat studera och fick jobb, jag tog körkort och så blev det en resa till Grekland. Jag funderar på att skriva ihop en liten "årskrönika" från 2011 men det kommer jag inte hinna med idag.

Det nya året kommer vi fira in med Adrians farmor, Stefan, farbror, faster och Pontus. Så blir ett firande med nära och kära. Vi kommer åka hem på natten och Adrian kommer sova kvar så får vi börja det nya året med sovmorgon. Lovely!

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka runt i lite butiker. Måste hitta en ny lampa till Adrians fönster. Idag håller vi på att städa ur julen, jag tröttnar så otroligt snabbt. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0