Trött

Imorgon väntar jobb och dagis för mig och Adrian. Äntligen är vi friska även om Adrian har kvar sin hosta. Andreas hade även han oturen att åka på magsjukan.

Man tycker att man borde vara pigg och laddad inför en ny jobbvecka. Men det är jag absolut inte. Känner mig helt slut efter flera nätter utan sammanhängande sömn. Men hoppas på bättre sömn inatt.

Idag har vi klätt granen och gjort julgodis. All snö är borta men minusgraderna är tillbaka så nu håller jag tummarna för snö igen. Vill få tillbaka julkänslan.. Men mysigt blev det att få upp julgranen i alla fall :)

Nu ska jag göra kväll här hemma och slappa i soffan innan det är natti natti! Så hoppas vi på en bättre vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0