Heldag med syster

Haft en riktigt rolig och härlig dag med min lilla söta syster. Först blev det lunch på mc D, sen köpte vi massor med godis och gick på bio. Såg Alvin och gänget 3 en helt okej film. Sen blev det en kort tur på stan och hon fick ett dator spel och jag köpte två kuddar upp till sovrummet.

Här hemma ikväll hade lilla familjen popcorn och filmkväll innan det var dags att natta Adrian. Han var trött efter en dag med mormor. Nu ska jag och Andreas se på någon film men känner mig trött i ögonen så får se hur länge jag orkar.



Kommentarer
Malin

Så mysigt! :)



Jadå, nu så är vi krya! Lite snorig bara, men det verkar ju aldrig gå över! Liv har varit det i en månad nu, har varit hos läkaren men de kan inget göra. Då känner man sig ganska så maktlös :(



Vi får hit några barndomsvänner till Arne och deras familjer. Blir 5 barn och 6 vuxna, så det blir en lugn tillställning :) Vad ska ni hitta på för skoj då?



Självklart måste vi ses snart, säg till när du har en ledig dag så får vi styra upp något! :)



KRAM!

2011-12-30 @ 22:07:08
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0