Hej i kvällen

Nu har jag landat i soffan med en liten skål av min nya favorit glass. Med smak baileys, super god.

Känner mig något sliten efter nattens sömnbrist. Men har haft en mysig dag tillsammans med Adrian och vi har haft fullt upp hela dagen. Dagarna springer iväg nu innan jul. Börjar känna mig små stressad över allt som ska hinnas med. Där är svaret på min sömnbrist tror jag. Vi ska ju bra hemma hos oss och alla kommer att komma hit. Jag vill göra det till en oförglömlig dag då det är första i huset. Men hur mycket jag donat och har mig så är det familjen och sällskapet som kommer göra vår jul. Nära och kära omkring oss, det är det som betyder mest. Lite svammel som vanligt ;) nu ska jag avnjuta min glass! Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0