God morgon

God morgon. Adrian mår mycket bättre idag, men förkylningen sitter i. Inge mera kräk i alla fall, så får hoppas att han vill äta lite frukost. Men energi har han haft hela morgonen och busat runt.

Men blir att ta det lugnt idag också och mysa runt i mysiga kläder. Ska även baka lite idag hade jag tänkt och städa. Så man har lite att underhålla sig med. Nu ska jag slappa vidare i soffan innan frukost.

Detta myser jag runt i här hemma. Raggisar och pippitröja. Sen mina marsipanfigurer som jag gjorde igår. Riktig talang för det där ;) men lite roligt att pyssla med och fördriva tiden med när man är uttråkad :)



Kommentarer
Anonym

Skönt att han är på bättringsvägen. OCh du.. vilka söta marsipan figurer!! Haha Kram

2011-12-08 @ 09:23:29
Nadja

Skönt att han är på bättringsvägen. OCh du.. vilka söta marsipan figurer!! Haha Kram

2011-12-08 @ 09:23:41
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0