Sensommar sol

Vilken härlig sensommar dag vi fick. Jag och Adrian har försökt njuta så mycket vi kan utan allt för många måsten. Andreas jobbar på bra här hemma. Just nu istallerar han och sätter upp spotligh på altanen och soldäcket.

Jag och Adrian tog oss en promenad i området och stannade till för lek i en lekpark. Mysigt att promenera på en stig längst skogen. Vi har även hunnit med lek på tomten och jag passade på att sola lite när Adrian sov nap. Pappa/morfar var även förbi en sväng och busade upp Adrian. :-)

Max har idag fått gå ut på tomten och utforska. Mycket spännande, men än så länge håller han sig kring tomten. Skönt det i alla fall.

Nu ska vi åka in till stan för att byta ett par gardiner jag köpte igår. Blev lite fel storlek, skulle ha 100 och råkade köpa 160. Haha! Håller tummarna hår för att de har dessa i 100 nu! Vill så gärna få upp gardiner i köket nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0