Hemma från tandläkaren

Nu ligger jag hemma nerbäddad i sängen. Det gick bra hos tandläkaren även om det var väldigt jobbigt. Halva min visdomstand har kommit fram och resten är det fortfarande tandkött över. Där samlas det bakterier då det inte går att borsta där under och på grund av det som jag får ont till och från. Men har inte haft så ont som jag haft nu. Så tandläkaren har tagit bort tandköttet som låg kvar över tanden så det slipper samlas bakerier där. Så förhoppningvis blir det bättre nu och jag slipper dra ut tanden.

Så även om jag är bedövad nu så är jag svullen och har ont. Om en timma får jag äta och dricka, men kommer nog bli flytande föda för mig idag då det är ett öppet sår i munnen. Känns inte så bra att äta då?! Ska i alla fall börja med att ta elvedon för att slippa känna för mycket när bedövningen släpper sen.

Har i alla fall sjukskrivit mig nu och det känns bra att slippa slösa på mina semesterdagar när jag i alla fall inte njuter och utnyttjar dem, Så nu kan jag i lugn och ro kurera mig och se till att bli frisk till nästa vecka. Vi hoppas på det i alla fall.



Kommentarer
Malin

Stackare!! Hoppas det onda går över snart!



Har ni tid att leka med oss snart? Saknar er!!



Kram!

2011-08-03 @ 21:43:58
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0