Torsdag med sovmorgon

God morgon! Så gott jag har sovit inatt, riktigt skönt och känner mig utvilad. Jag och Adrian har precis ätit frukost och har oss en lugn start på dagen. Härligt att kunna göra det mitt i veckan. Adrian börjar dagis 10 och sen hämtar hans mormor och moster honom på dagis. Jag och Andreas jobbar kväll, fast Andreas slutar skapligt i alla fall så hinner hämta honom innan 19.

Skönt att det är torsdag idag och att helgen snart är här. Fast Andreas jobbar så det blir inte riktigt helg helg då. Men ska bli skönt att vara ledig i alla fall. Får hoppas att vädret är på vår sida då i alla fall. Sen på lördag ska vi på en andra visning på ett hus som vi är intresserade av.



Kommentarer
Nadja

Skönt att få sovmorgon, de hade Angelina velat få tror jag.. hon får så svårväckt i morse och jättetrött haha =) Måste varit alla friskluft, dom var ute på f.m igår och sen när jag hämta henne på e.m var dom ute fortfarande (kl va 16,40) och så gick jag ut med henne oxå mellan 18-19 ;-)



Spännande med husvisningen! Är de parhuset eller de lilla huset?

2011-04-07 @ 09:36:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0