Sol, lek och ett intressant hus!

Vilken dag! Solen har strålat och det har vart varmt och skönt. Efter jobbet mötte jag upp Kristin och Frida en sväng på stan och efter det blev det att hämta Adrian på dagis. När vi kom hem stannade vi ute på gården där vi lekte i sandlådan, spanade på myror, cyklade på trehjuling och bara njöt av att våren var här!

När Andreas kom hem från jobbet kom även faster Mikaela över och passade Adrian en stund. Vi åkte iväg på två husvisningar i lugn och ro vilken behövs då man vill kunna spana på huset och inte vad Adrian gör där inne :P Huset i slagsta gick bort. Läget är toppen men det är för mycket att göra på huset. Jag skulle inte kunna flytta in där utan att total renovera det och så vill jag inte ha det.

Det andra huset låg i Torshäll och det kändes riktigt bra. Även där med en stor allmänning utanför tomten med fotbollsplan, pulkabacke och lekpark en liten bit ifrån. Känns som ett barnvänligt villaområde. Dom hade fått in ett bud nu ikväll och vi ska suga på karamellen lite under kvällen. Men vi kommer kanske att lägga ett bud. Vi får se hur det blir och hur det går!



Kommentarer
Malin

Så spännande! Men Torshälla? Det känns väldigt långt bort för spontanträffar :-(



Jag beställde faktiskt klänningen i både 34 och 36, så om du är intresserad (och kan ha den som jag inte kan ha) är det ju bara att du köper den av mig istället för att jag skickar tillbaka den. Den skulle komma i början av juni :-)



Kram

2011-04-14 @ 20:47:07
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Du är duktig du som kämpar med körkortet! Önskar att jag också var lika duktig, men jag känner noll motivation =/

2011-04-14 @ 21:09:31
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Spännande! Är de det huset som både har tegel och träfasad i t-hälla?



Det är ganska lätt att hitta motivationen om man bara ger sig fan på att komma igång med träningen och inte hittar på ursäkter, för tid de finns de alltid ;-) du kan få låna min mage men då får du slapp hud på köpet hihi

2011-04-14 @ 21:56:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0