Hus spaning

Efter jobbet och efter att jag och Adrian sovit lite så gav vi oss ut en tur med bilen. Som vanligt när vi åker någonstans nu för tiden så kör jag. Försöker övningsköra så mycket det bara går i veckorna, och det passar ganska bra nu när vi hus-spanar. Åker runt till olika villaområden eller utanför hus som vi är intresserade av. Tar en liten promenad runt området för att känna av för att sen köra vidare.

Var ute i Slagsta och promenerade runt ett hur som vi har intresse för. Tomten där är perfekt och precis nedanför tomten är det fotbollsplan och stort grönområde där Adrian sprang omkring. Där är det tomten och läget vi fastnat för.

Sen åkte vi ut till Torshälla och promenerade runt där för att sedan åka hem till Adrians farmor och Stefan. Där lämnade vi Adrian en liten stund för att titta på ett hus som hade visning. Det kändes helt okej men vi spanar vidare. Imorgon ska vi på visning på huset i Slagsta så det ska bli spännande att se hur det känns efter visningen.


Adrian springer runt utanför hustomten i slagsta. Tänk att ha det här precis utanför, bakom träden är det ett dagis man ser.


Min fina älskling♥


Stora hjärtat hus spanar


 
Oj, där blev det en liten bildbomb från dagen! Nu ska jag fortsätta vara lite social här då vi har besök av Pirre.


Kommentarer
Fia

Däääär, precis däääär bor mammas svärföräldrar ;D

2011-04-13 @ 20:45:27
Nadja

Vad härligt de där såg ut =)

2011-04-13 @ 21:04:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0