Gnällmamma

Vaknade på helt fel sida imorse. Ingenting går som jag vill, allt bara strular och bökar. Fy så tråkigt det är med dagar som dessa. Adrian vaknade lite halvgrinig och det var där som allt började. Men försökte att inte bry mig så mycket. Sen gick vi ut för lite lek snabbt och då insåg jag att dragkedjan på hans jacka gått sönder. Snyfft, älskade den jackan. Men det kanske går att laga. Bråka med Adrian för att vi måste hem och byta jacka, han ville ju vara ute och leka.

Cyklade sedan till bilskolan för att möta upp pappa och boka körlektioner. Hon som satt i reception var grinig och sur och det fanns typ inga tider först i mitten av maj. Då kunde man typ få en i månaden då det var så fullt och det var heller inte alla tider som passade med mitt schema och liv. Bestämde oss för att titta på andra körskolor och åkte till söder för att titta på Lasses. Men där hade dom tydligen stängt eller flyttat?!

Jaja, stanade till snabbt i parken för lite lek bland jobbiga och elaka barn och präktiga föräldrar. Fy så drygt det kan vara i en lekpark ibland. Så var bara där en snabbis då jag fick nog av det. haha.

Nu har vi i alla fall fått i oss lunch och Adrian sover. Han var så trött. Men nu blir det att ta nya tag för dagen när han vaknar. Nu kan ju dagen bara bli bättre!



Kommentarer
Fia

Lasses har lagt ner, han har bara vissa körningar kvar och de körs via Axelssons :) Lämna in jackan hos en skomakare/alltiallo så fixar de dragkedjan ;) Kram

2011-04-20 @ 12:58:11
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Nadja

Testat Poas? Där körde jag upp och har flera vänner som är supernöjda.



Usch inte kul att vakna upp på fel sida utav sängen, jag är glad över att jag har mina piller för utan dom och en trotsig tvååring så hade jag nog rymt hemifrån för länge sedan!... Så jäkla kämpigt just nu =( Men vem har sagt att de ska vara enkelt? Jag hoppas hon blir lugnare i tonåren för blir hon 1% av vad jag var så kommer jag få ett rent h-lvete... haha

2011-04-20 @ 13:42:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Trist med sådana dagar när inget går som man vill! Får hoppas att din eftermiddag varit bättre!



Det hängde lappar på barnens platser i förra veckan, både om påskfirande och om "Humlefestivalen". Har ni inte fått det? Verkar konstigt isf, kanske att de missat dela ut till alla?



Kram!

2011-04-20 @ 16:22:48
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0