Måndag

Måndag morgon och vi myser runt i myskläder. Jag och Adrian tog oss ett bad på morgonen och nu bara är vi här hemma. Skönt. Måste njuta av de två sista veckorna som mammaledig nu.

Den här veckan är en spännande vecka! Adrian kommer börja sin inskolning till förskolan på torsdag. Tänk vilken stor kille han är, ska börja på dagis o allt. Kommer bli spännande och se hur det går. Känner att jag inte kommer ha några förhoppningar eller tankar om att det kommer gå bra eller dåligt. Det går som det går. Jag hoppas bara att han ska slippa dumma sjukdommar, men nu i början kommer det nog vara en del del. Jaja, vi får se hur det blir helt enkelt.

Idag har vi inte så mycket planerat. Mamma skulle sluta ganska skapligt från jobbet så jag och Adrian tar oss en cykeltur dit lite senare. Det skulle bjudas på äppelpaj o det tackar vi inte nej till! :)

Nej nu måste jag ta Adrian som håller på att röja ur en hel låda på golvet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0