Hör o häpna!

Jag sitter här hemma själv! SJÄLV! Adrian är på dagis. Lämnade honom där vid 10 och då tog jag mig en sväng på stan. Nu sitter jag hemma och äter lunch och bara väntar spänt på att de ska ringa från dagis. Nu har dom snart ätit färdigt lunchen och ska snart sova. Ska bli spännande o se om han somnar eller inte. Dom skulle ringa oavsett i alla fall så det är skönt. Håll tummarna för att allt går som en dans där borta nu!

Update Adrian sover gott på dagis just nu. Han hade blivit lite små ledsen när jag åkt där ifrån men gått snabbt över och börjat leka igen. När de kommit in och han fått ny blöja var han lite små orolig och satt i knät på N en liten stund. Sen ville han ner och leka igen. Han hade ätit bra men blivit lite små orolig när han skulle somna men hade sen somnat gott i famnen på N. Känns skönt att veta att allt gått bra.


Kommentarer
Nadja

Wehuu!! De går säkert finemang, dom har sina knep för att få dom att somna =) Då kanske de blir lunch imorgon då? hihi

2010-09-29 @ 11:54:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0