Gör vi rätt...

Tisdag morgon och jag kan INTE sova. Blir så trött på mig själv... Låg bara i sängen och funderade på om vi gör rätt beslut om flytt. Vi har tackat JA till lägenheten som vi tittade på igår och det är mycket blandade känslor inför det. Har mycket svårt för att släppa just den här lägenheten. Men det har jag vetat hela tiden att det skulle vara. Jag bara älskar vår lägenhet som vi har i dag. Men det kommer underlätta så i vardagen att flytta till den andra. Så i vinter kommer jag nog tycka att det är skönt.

Jag ska kasta på mig lite smink och sen äta frukost. Vi ska iväg på förmiddan så skönt att ha det gjort innan lilleman vaknar. Vi ska iväg till dagis på inskolnings samtal. Spännande :)


Kommentarer
Karolina

Vad kul med ny lägenhet! Det blir nog jättebra även om det känns jobbigt nu. Men ju längre man väntar desto svårare blir det nog att släppa taget. Kul att vi kommer att bo närmare varandra :)

2010-09-14 @ 07:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0