Första förskoledagen klar

Nu är första förskoledagen avklarad och allt har gått super bra.Han blev så glad när vi kom dit och han såg alla barnen. Allt var ju jätte spännande och nytt! Han har lekt för fullt och satt fint vid bordet när de hade fruktstund. Jag försökte hålle en lite låg profil så han lekte på bra själv. Tokigt om jag vänjer honom med att jag är där och leker med honom hela tiden från början. Skönt om han tidigt börjar vänja sig med allt leka med de andra på dagis. Jaja, jag vet inte vad som är bäst men som sagt den här dagen har gått jätte bra. En bra start :)


Kommentarer
Malin

Skönt att det gått så bra! Är nyfiken på att få höra hur det gick för Moa, slutar kl 17 så jag längtar tills jag får gå hem! ;-)

2010-09-23 @ 13:23:47
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Det låter ju jättebra :-) Förstår att de blev glada när de sågs! Jag vill bara heeeem nu! Hihi.

2010-09-23 @ 13:40:52
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0