vilken dag

Nu har min dag äntligen ordnat upp sig och allt känns så himla otroligt bra igen. Adrian sitter i badet och Andreas hämtar mat. Vi har även hyrt film till kvällen, nya Beck filmen blev det. Ska bli kul att se hur den är, gillade inte de nya Beck filmerna så mycket. Men hoppas på den här nu.

Min dag har annars vart skit rent ut sagt. När jag åkte till jobbet på morgonen så fick jag punka på min cykel. Stor suck! Sen var det mindre kaos på jobbet hela dagen. Sen fick jag rulla hem min pnkterade cykel, genom stan med mina usla jobbkläder.

Sen åkte vi ut till tuna park där jag köpte mig ett par skor. Men när jag skulle betala så gick det inte?!?! Springa till bakomaten och kolla och ser att det saknas 50:-. Då kommer Andreas på att han överfört nästan alla mina pengar till mitt sparkonto när han betalade våra räkningar?! Så det var ju skönt att veta att jag inte blivit rånad på alla mina pengar i alla fall. Haha.

Sen på väg till coop gick mina skor sönder. Stor suck av lättnad att jag köpte nya nu. Haha.

Men det var sen när vi kom hem efter all kaos som allt blev bra. Gick in på min bank och såg även att jag får en go summa pengar till mig om några dagar. Retroaktivt sen jag fick löneförhöjning i april, nice!

sen nu myser vi bara kväll med goaste Adrian. Han är en riktig pajas som älskar att busa och skoja med oss. Så kul att se han ibland(alltid).

Nej nu ska vi äta.

trevlig kväll


Kommentarer
Veronica

Stackare! Vilken jobbig dag. Tur att allt ordnade sig :). Vad tyckte du om Beck? Jag tycker den var jättebra :)

2010-10-30 @ 21:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0