Helgen

Nu är helgens jobb över, härligt. Fast jag har jobbat så har vi hunnit med en hel del annat skoj. Delar med mig av lite bilder från helgen.

I fredags var vi hemma hos mamma. Emma skulle iväg på Halloweenfest och jag hjälpte till att spöka ut henne.
Före och efter bild. :)

Både jag och Adrian provade på att spöka ut oss lite ;)


I lördags fick Adrian en massa leksaker från sin farmor och bonus farfar. Så vi hade lite théparty här hemma. :)
Han fick även en bondgård med massor, och då menar jag galet många djur till. haha.

Sen var det kvällsbad och soffmys med popcorn och playhouse disney


Kommentarer
Malin

Haha, han passar bra i långt svall ;-) och vilken mysig bild med popcornmyset! Vi saknar er så! Kram

2010-10-31 @ 17:13:02
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0