Lilla brandmannen

Våran lilla brandman ligger och sover sen 30 mig. Vi sitter här i soffan mätta och glada och på tvn visas Robinson. Dagen har rullat på i vanlig ordning. Pappa kom hit och tog Adrian i 30 min så jag kunde handla ifred. Sen gick jag och Adrian ut för att plaska och leka lite. Sen var det bad, tv mys, lek och en massa annat vi gjort här hemma tills nattningen.

Imorgon är jag ledig och det känns jätte skönt. Ska iväg på en intervu klockan 10 bara och annars är dagen oplanerad. Eller lek i lekparken är inplanerat tillsammans med Nadja och Angelina. :)



Kommentarer
Anette

Sådan Pyjamas hade Kevin som liten, nu ska det vara mer tufft inga bilar o sånt :-( Vill ha kvar det mer pojkaktiga, men det e ju knappast troligt ;-)

2010-10-28 @ 21:03:48
URL: http://anskumamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0