Jag och min älskade




♥♥♥
I lördags



Kommentarer
Kim

Fina ni är!



Ja, jag såg att du skrev samma sak :) Vi mår jättebra. Hon är helt underbar och det känns som en sådan lyx att få vara mammaledig nu. Det är så häftigt att följa henne. Jag tycker det är så roligt att läsa om Adrian och hur det går för honom på dagis. Världens mysigaste kille har ni :) Det var så kul att träffa honom och dig i somras. Hur har ni det i nya lägenheten?

2010-10-25 @ 21:42:56
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com
Kim

Fina ni är!



Ja, jag såg att du skrev samma sak :) Vi mår jättebra. Hon är helt underbar och det känns som en sådan lyx att få vara mammaledig nu. Det är så häftigt att följa henne. Jag tycker det är så roligt att läsa om Adrian och hur det går för honom på dagis. Världens mysigaste kille har ni :) Det var så kul att träffa honom och dig i somras. Hur har ni det i nya lägenheten?

2010-10-25 @ 21:43:50
URL: http://kimdeklonia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0