Goa vänner

NU sitter jag i soffan och kan lugna ner mig lite. Dagen har gått i ett men det är bara skönt när dagarna gör det. Framför allt när man kan spendera dem med goa vänner som Nadja och lilla Angelina.

Efter jobbet cyklade jag och Adrian till parken där vi mötte upp Nadja och Angelina. Efter lite lek där åkte vi hem hit. Barnen busade omkring och mer eller mindre rivde Adrians rum. Men då är det som det ska! ;) Vi fikade lite och sen blev det att laga mat. När de sedan åkte hem plockade vi undan här hemma och sen var det tid för Adrian att bada och jag kastade på en tvätt och städade toan under tiden. Sen blev det kvällsmys i soffan innan jag la honom strax efter 19.

Nu efter diskning och hänging av tvätt kan jag nu slappa resten av kvällen i ett städat hem!


                     Söta vänner
                           ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0