En dag med fynd, bilkörning och jobb

Nu pustar jag ut efter en dag som rusat förbi! Vi har åkt till vingåker där vi gick på vingåker outlet och fyndade super bra kläder till Adrian. En pop jacka till vinern, ordinarie pris 695:- och vi gav 345:-, Hur kanon är inte det? Bild kommer imorgon eller på måndag! Sen köpte vi även tofflor från vincent och vantar till honom.

Vet ni vem som körde till och från vingåker då? Jo, jag! :) Det gick helt okej, vi kom ju hem oskadda i alla fall! haha. Men känns bra att börja köra lite mer nu. Jag satsar på att ha körkort innan sommaren är slut i alla fall.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på vänner med Andreas. Imorgon jobbar jag delad tur vilket känns sådär. Men det går ju det med!


Kommentarer
denice

innan sommaren är slut nästa år då eller? ;D

2010-10-16 @ 23:24:53
Kristin - mouzieephoto

Ja vissa har det bra ;)

2010-10-17 @ 06:21:22
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0