Tisdag morgon hemma

Tisdag morgon och vi myser morgon här hemma. Underbart. Jag har sovit sjukt gott och länge inatt. Det var riktigt skönt, men när Andreas klocka ringde vid 6.15 så kunde jag inte somna om. Men skönt att få ligga och dra sig.

Adrians öga är rött och svullet men har inte geggat så mycket under natten. Men han blir hemma från dagis resten av veckan i alla fall. Imorgon var hans farmor ledig och kunde ta honom. Sen är jag ledig torsdag fredag. Skönt då blir det bara en dag att vabba.

Nu ska vi fortsätta morgonmyset här i soffan framför playhouse disney!


Kommentarer
Nadja

Här hemma vakna Angelina eller blev väckt av mig för att gå till dagis men båda ögonen var helt igen kletade så hon kunde inte öppna ögonen så hon får vara hemma hon med.. Jävla baciller!!

2010-11-09 @ 08:26:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0