Nattning

Andreas står och flåsar på orbitreken och jag väntar in min tur. Vi la Adrian vid 19, han är så trött om kvällarna efter en dag på dagis. Han blir så klantig ibland när han är trött, men så söt när vi frågar om han vill sova och få välling. Då tittar han på oss och springer sen snabbt in till sängen med armarna i lufta. Överlycklig för att få lägga sig och börjar sen nästan klättra upp i sängen. Sen får jag och Andres en snabb puss innan han snabbt ska ner i sängen och dricka välling och sova. Han är som jag, älskar att gå och lägga mig för natten. Jag tycker det är en av de bästa stunderna på dagen, kul som man är ;)


Trött kille i Kroatien♥


Kommentarer
Kristin - mouzieephoto

Vilken sötid ;) kan du leka med flyers på lördag?

2010-11-02 @ 22:21:35
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Malin

Så sööt han är.. och så DUKTIG!! Vi måste starta någon ny nattningsrutin här hemma, vi är helt ute och cyklar på den biten just nu =/



Haha, jag fattar inte heller hur vi klarat oss utan tv! Vilken lyx det är egentligen, haha :-)

2010-11-03 @ 11:12:33
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0