Våran dag

Adrian ligger i sängen för natten, Andreas är iväg och tränar och jag äter middag. Dagen har vart bra och vi mötte upp Nadja, Noak och Angelina för lite lek i parken. Blev så glad när hon skrev då vi satt hemma och bara hade det tråk. Så var skönt för Adrian och mig med att komma ut i solen.

När Andreas kom hem åkte vi och handlade och de gick ut och lekte sen. Så under den tiden låg jag i soffan och gjorde ingenting förutom att kolla på unga mödrar. Riktigt skönt att bara kunna vara en stund.

Nu är Andreas ledig med oss i 4 dagar så det är super kul och skönt. Imorgon ska vi iväg på familjeträff så får Adrian leka med sina vänner lite. Sen åker vi ut till Adrian farmor och bonusfarfar och grillar. Så det kommer nog bli en riktigt bra dag imorgon.

Nu ska jag njuta kvällen och maten.



Kommentarer
Malin

Jaa, men då måste vi ju boka!! :-)

2010-05-12 @ 21:43:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0