Underbara morgon

Vilket underbart uppvaknande jag fick här på morgonen. Jo båda mina fina killar kom med frukost på sängen till mig. De hade då vart iväg och handlat nybakta frallor, mums så gott. Så otroligt glad man blir av det lilla som frukost på sängen. Bättre en så kunde inte denna lördagsmorgon startat. :)

Adrian sover nu och jag har duschat och sminkat mig. Vi ska ner och se på kortegen nere på stan sen där Adrian morfar även åker med i. De ska börja 12 bortom skogaholm har jag för mig och kör sen genom torget och stan. Lite häftigt att se och spännande att se Adrian reaktion på det då. :)

Sen efter det ska vi hem till fasterMikaela som fyller 23 år idag. Så grattis till världens bästa faster. :)

Tror detta kommer bli en underbar lördag. Hoppas ni också njuter av dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0