Tisdag och lite sovmorgon

Adrian lät mig sova till 7.40 idag och det gillar jag! Men mellan 6.40-7.40 så såg han och små drog sig och lekte lite ibland, för hörde honom imellan åt där inne. Han ligger nu och sover nap, jag har kastat på en tvätt och ska passa på att diska och göra mig i ordning. Efter lunch hoppas vi på att solen fortfarande är framme så vi kan gå ut och njuta av den.

Fick några kommentarer i inlägget innan och tack för de. Ni gör mig för mallig över Adrian ;) Men jag är så stolt över honom och han är en så otroligt snäll och charmig kille. :) Lite kul att få veta vilka några av er är i alla fall.

Hoppas ni alla njuter av den här fina dagen i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0