Sovdax och fotografering

Då var det äntligen kväll och jag är trött. Adrian ligger i sägen och lyssnar på bamses godnattvisor och ska förhoppningsvis sova snart. Han har ju haft sönder först speldosan och sen sin spelande kanin, så nu får vi prova cdskiva istället. Han kan somna utan också men jag lyssnade alltid på någonting innan jag skulle sova när jag var liten. Lite mysigt sådär och sen tror jag han somnar lätterna när han har någonting att koppla av till. Jaja, man är lite små fånig ibland :P

Kristin kom hit förut och sminkade, fixade håret och sen blev jag fotograferad ute i en park. Men burr så kallt det var att bara ha en lätt sommarklänning på sig ute idag. Haha, men tror det blev några fina bilder i alla fall. Fick även är rosa och riktigt häftig sminkning. Härliga lösögonfransar fick jag också. :) Bild kommer strax!

Nu är Andreas och hämtar pizza, mums ska bli gott. Sen blir det nog en tidig kväll för mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0