Snark vilken natt...

Adrian har drömt mardrömmar två nätter i rad nu, men så ledsen har var inatt. Han vaknade vid 3.40 och var jätte ledsen. Han vägrade att ligga i sängen och bara grät då. Så vi la oss i vardagsrummet och han låg på mig och snyftade. När han lugnat ner sig försökte jag lägga honom igen men då började han gråta igen. Lät honom ligga en liten stund innan jag tog upp honom igen. Sen fick han ligga mellan oss där han 1,20 min senare somnade tryggt. Då sov han till 7 och fick välling i sin säng och sov till 8 skulle jag tro. Sen gick vi upp vid 8.30.

Så mycket sömn har det inte blivit då jag dels hade svårt att sova för jag var ensam hemma. Sen så kom Andreas hem och var lite pratglad, haha. Så efter det hade jag svårt att somna igen och sen så vaknade Adrian. Så var skönt att han sov till 8 i alla fall.

Vi får se vad jag och Adrian ska hitta på idag då Andreas lär vara bakis. Får helt enkelt se var dagen tar oss.


Kommentarer
Malin

Haha, 'skönt' o höra att det är fler än jag som har ont ;-) Antar att det kan bli lite oregelbundet såhär i början när kroppen börjar komma igång igen.



Stackars liten, som ramlade och slog sig! Visst känner man sig hemskt dålig när man inte hinner med.



Så han drömmer också mardrömmar om nätterna? Vi verkar vara ganska synkade, haha :-)

2010-05-09 @ 13:18:05
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0